četvrtak, 23.08.2007.

Words like ashes...pure nothing ! ! !

˝ ... Da se bar mogu probuditi u svijetu ljubavi
bez starih drugova i ovih nakaza sto su me stalno pratili ..˝


Zadnji put izgovaram stihove te pjesme ... nema smisla da se topim u toj pjesmi i sanjam u noći.
Jer moja istina je drugi dio pjesme :

Jer moj je život igra bez granica
umorna priča, trganje stranica
na kojim ništa ne piše

Jer moj je život vječito padanje
kad zbrojim poraze ništa ne ostane
samo jos vučem navike
i sve na tome ostane


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Kažu mi da sam još dijete koje posrće pred mali preprekama..
Dijete koje sanja , živi u nekom svijetu ...
Vjerujem riječima , al to je samo pepeo .... čisto ništavilo ... prazno !
Krijem pogled, varam druge da mi te riječi ne znače ...
...al lažem ...
Naučit ću ja hodati u ovom svijetu nakaza, naučit ću pobjeći njihovim zamkama skrivenim ...
Naučit ću čitati stihove iza kojih se kriju laži tih nakaza
Naučit ću odiliti njihovoj ˝ljubavi˝ ...
( nemaju ni pravo izustiti tu predivnu riječ , samo truju njen smisao i značenje )


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Odsada šutim i hladnoća njihova me više neće razboliti ...
Lažni stihovi mi neće hraniti već umornu dušu ...


Šta da Vam kažem ... jedino moje ˝Hvala˝
˝Hvala˝ za svaki lažni stih, praznu riječ i ljubav otrovanu ....


Ne krivim samo njih ... ja sam glavni krivac u ovoj priči.... al dijete će naučiti igrati njihovu igru ....

........Život će me naučiti.......


I da završim post sa mišlju jednom slijepca koji mi je dao snagu :

"Life is one reach after another into the darkness when you don't know what's out there. Standing on top of Everest showed me what was possible in my life. I think all of us have an internal drive to stand on top. The world is so chaotic, and sometimes you can't predict what's around the corner. All of us feel like we are 'climbing blind,' in a sense. We may lose things in our life that we think are important, but everything we need to bring us happiness either exists inside of us already, or it's right in front of our eyes and we just have to reach for it."

— Erik Weihenmayer, slijepac koji se popeo na Mount Everest




10:42 | Komentari 18 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>